Dovolená 1/2

12. srpna 2018 v 21:44 | -ßäЯüŁíQ- |  ←keci→

14 Đní = JIŽNÍ ČECHY

• 29.7
Zabaleno jsem měla už v sobotu 28.7! Takže jsem se ráno umyla - hlavně vlasy. Zabalila věci a připravila KUKKU na " zvířecí dovču. " Já si ji chtěla vzít s sebou, ale mamka řekla NE. Inu, nedá se nic dělat, tak musela být u sousedů. Dopoledne jsme se najedli v Mekáči a jeli směr Slapy , kde jsme se stavili na návštěvě. Tam jsme chvíli poseděli a zase frčeli dál na jih. Konečně jsme dojeli do cíle = RAPŠACH. A moje vysloužená dovolená může začít.

• 30.7
První noc ve stanu byla strašidelná. Chodili tam prasata a stádo srnek. Na budíček jsem slyšela kohouta,krávy,kočku. Dopoledne jsem se natáhla na lavičku, kde krásně foukalo. Odpoledne jsme šli na procházku po vesnici. Ušli jsme 4km a dali jsi vychlazené nápoje v hospodě. Cestou do chalupy jsem měla na noze mini klíště. Viděla jsem krásné kravičky,kozy i nádhernou zelenou louku. Také jsem zahlédla modrého ledňáčka. Večer jsme si dali 1.grilovačku.
  • 31.7
V 6:45h jsem v klidu spala a na jednou jsem slyšela dupot srnčích kopýtek a řev jelena. Znělo to tak, že jsem se bála, že stojí přímo za stanem a jedí jablka. Váhala jsem, zda vylézt nebo ne. Nakonec jsem opět usla a spala dál. Poté, co to utichlo jsem vylezla ze stanu. Dopoledne jsem se švagrovou hrála rozkládané žolíky. Odpoledne jsme jeli do města TŘEBOŇ. Zde jsme se v hospodě naobědvali a pak zašli na prohlídku malého pivovaru. Pak jsme se svezli lodí po rybníku Svět. Navštívili památku hrobku a jeli zpět do chalupy. Cestou jsem si koupila točenou zmrzlinu : jahoda/skořice. Stála 20kč ve velikosti střední. U nich střední vypadá jako u nás velká. Po příjezdu jsme se převlékli a jeli se vykoupat do rybníka.

• 1.8
Spala jsem krásných 10h. Neslyšela jsem žádné zvuky zvířat. Venku bylo krásně a příjemně. Dnes žádné výlety nebyly, protože jsme po včerejšku měli ušlapané nohy. Večer jsme se jeli vykoupat. Jezdili jsme vždy, tak na 20min. koupání!

• 2.8
V 8:25h stál na zahradě srnec a koukal přímo na nás - do oken chalupy. Odpoledne jsme se šli projít k řece Dračice a na oběd do hospody. Procházka trvala 7km. Kolem 19h jsme se jeli vykoupat do pískovny Velký Tušť. Nikdo tam nebyl, takže jsme měli celou pískovnu pro sebe. Stihli jsme to včas, než začalo pršet.

• 3.8
Dneska jsem po snídani vyrazila na kolo. Řekla jsem si, že to zkusím,protože tam denně jezdilo cca 30 cyklistů. Cestou jsem se stavila na zmrzlině. Dala jsem míchanou: vanilku/kaktus! Moje cesta na kole... (chalupa = vesnice Rapšach = Tušť = Suchdol nad Lužnicí = malá a velká pískovna = Prdel = chalupa). Odpoledne pršelo, ale ve stanu jsem měla jen 2 malé loužičky.

• 4.8
Všichni mi nadávají, že ve stanu hodně chrápu. Dále, že si dávám na talíř veliké porce. V 8:10h proběhla po zahradě srnka. Celý den jsme čekali až dorazí zbytek posádky "Hujerovi" . V 18:30h jsme se jeli vykoupat. Na stromě jsem zahlédla veverku. Večer byla grilovačka a já jakožto " Otesánek " jsem se tolik přejedla, až mě bolelo břicho do rána.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.