Dovolená 2/2

12. srpna 2018 v 22:38 | -ßäЯüŁíQ- |  ←keci→

14 Đní = JIŽNÍ ČECHY

• 5.8
Dnes se na žádný výlet nejel, protože bylo vedro. Celý den jsme hráli baseball a poker. Večer jsme se jeli vykoupat.
Poté jsem si dala 3 sklenky vína a trošku se opila.

• 6.8
Kolem 1h ráno na zahradě byli prasata a jedli popadaná jablka. Opět se žádný výlet nekonal. Odpoledne přijela babička s dědou z Úval. Večer jsme se jeli vykoupat.

• 7.8
Dneska se jelo na výlet a to do města NOVÉ HRADY. Zde jsme navštívili: hrad, kovárnu, kostel a Terčino údolí. Já si koupila pohledy a citronou zmrzku. Byli jsme tak unaveni, že více památek jsme nestihli. Projížděli jsme vesnicí Trpnouze/Hranice tak dlouho, že musela trvat alespoň 5km - než byla vidět "konec cedule". Baráky tu mají divně postavené : 2 domy = dlouho nic = 2 domy = dlouho nic!

• 8.8
Jela jsem se sestřenkou Elvis na kole do krámu a dali si zmrzku. Pak se sestřenkou Máří a Elvisem jsem se šla projít k ceduli Prdel. Celý den jsme byli na chalupě. Podvečer se hrál baseball a další hry.

• 9.8
Dnešním dnem byl ten nejhorší. Bylo to největší vedro z celé dovolené - 35°C. Nikam se tedy nejelo. Na chalupě jsme se jenom váleli. Mamka na tajnačku přivezla ovocné knedlíky od prarodičů z Hradce Králové. Bez tohoto vynikajícího jídla by nebyla taková dovolená. Velice jsme si pochutnali všichni.
  • 10.8
Jeli jsme opět do Třeboně. Šli jsme si dát oběd do indické restaurace. Navštívili: zámek, akvárium a věž. Já si tu koupila pohledy a ručně vyrobenou růži. Na chalupu dorazila moje nejstarší sestřenice se svoji rodinkou. Já si pochovala malého Davídka. Večer se hrála dánská hra WildKitten, kterou jsem vyhrála.
  • 11.8
Poslední spací den ve stanu a ve vesnici Rapšach. Po snídani jsem šla vyndat spacák a polštář na sluníčko. Po obědě jsem šla složit stan,spacák i karimatku. Pak po zahradě sebrala popadaná jablka a vysypala na kompost. V podvečer jsem si sbalila věci a jela s tetou,strejdou a bratrancem domů. Respektive zpátky do reality - mezi cikáni. Jeli jsme autem 3h a 15min.
Než jsme odjížděli, tak se konal " orientační běh ".

kategorie dětí:
pořadí: Pepina / Zdenda / Jáchym / Tomík
vítězové: Tomík / Jáchym / Zdenda

kategorie mládeže:
pořadí: Vojta / já / brácha / Maruš / Eliša
vítězové: Vojta / Eliša / já

závod na čas:
1. kolo ==> 10x se otočit kolem baseball. pálky // běžet dle fáborek v lese // projít po železné trubce
2. kolo ==> hodit 3 míčky do kýble // běžet dle fáborek // najít pokličku // odpálit 3 míčky baseballovou pálkou

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.